Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity) jest bardzo istotnym czynnikiem wpływającym na kreowanie wizerunku firmy. Odpowiednio przemyślany, zwracający uwagę, przywołujący pozytywne skojarzenia system identyfikacji wizualnej będzie bardzo silnie oddziaływał na odbiór Twojej firmy przez Twoich klientów, kontrahentów i konkurentów.
Spójna identyfikacja wizualna firmy podnosi rozpoznawalność oraz poprawia wizerunek. Podstawę identyfikacji wizualnej stanowi logo. Bardzo istotne jest spójne stosowanie identyfikacji w celu wzmocnienia przekazu reklamowego.
W skład takiej identyfikacji wchodzą między innymi:
logo / papier firmowy / wizytówki / teczki ofertowe / foldery firmowe / koperty / gadżety reklamowe (kubki, długopisy, smycze, pendrive) / strona internetowa
Po poznaniu Państwa wymagań odnośnie przyszłego logo firmy, zamówienie kierowane jest do odpowiedniego grafika, którego styl najbliższy jest względem Państwa oczekiwań.
Poznajemy Twoje potrzeby.
Część kreatywna, gdzie tworzymy Twój projekt.
Przygotowujemy dla Ciebie komplet plików.